... veszem tudomásul, saját bőrünkön tapasztalom, hogy valóban létezik az a szokás ma Magyarországon (Csak Budapesten és környékén? Vagy máshol is? Ezt nem tudom.) egyes általános iskolákban, hogy szándékosan lerontják a jól tanuló, lelkes-kedves, megbízható és terhelhető hatodikos gyerekek első félévi osztályzatait. Igazságtalanul és alaptalanul :((( Ha a tantárgyakat nem vagy csak kicsit sikerül, akkor a magatartás jegyeket, az ellenőrzőt beírásokkal tarkítva, drasztikusan, kíméletlenül és bizony szívtelenül, hogy ily módon ellehetetlenítsék vagy legalábbis nagyon-nagyon megnehezítsék az esetleges felvételit a hatosztályos gimnáziumba. Amihez ráadásul úgy állunk (álltunk eddig) hozzá, hogy ha sikerül: jó, ha nem sikerül: az is jó.
Lehet, hogy nem is egyes iskolák, csak egyes tanárok szokása ez. Lehet.
Eddig ilyesmit csak innen-onnan hallottam, túl hihetetlennek tűnt, és most tessék...
Többet egyelőre nem mondhatok
Ez is lehet, hogy sok
Nem érdekel, ez kikívánkozott
Mondtam már, hogy ki nem állhatom az igazságtalanságot + a jósággal-jóhiszeműséggel való visszaélést? Na és azt a fránya kétszínűséget! Akkora egy naiva vagyok.......... Sohasem javulok.
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr és brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Az egészben az a legszomorúbb, hogy a legnagyobb vesztes a hatodikos gyerek. :(((
Patthelyzet van. Ha beleszólok, az könnyen lehet olaj a tűzre, ha szó nélkül hagyom, akkor joggal rám süthető a vád, hogy nem állok ki a gyermekemért. Patt.
Megtalálom a megoldást, csakazértis!
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése